بازگشت   نودهشتیا > موبایل > کلوپ گوشی و اپراتورها > ایرانسل

 
 تبلیغات 
عصر پادشاهان
ارسال موضوع جدید  پاسخ
 
ابزارهای موضوع جستجو در موضوع نحوه نمایش
قدیمی ۲۷ دي ۱۳۸۹, ۰۹:۵۲ بعد از ظهر   #1 (لینک مستقیم)
کاربر خودمونی
 
farshte آواتار ها
 
بدون امتیاز  0 امتیاز     
Wink کنترل حساب اینترنتی ایرانسل

با كنترل حساب اينترنتي، بدون نياز به تماس با خدمات مشتركين، خودتان امورمربوط به حسابتان را انجام دهيد!

ام تي ان ايرانسل همواره آخرين تكنولوژي روز دنيا را به شما مشتركين گراميارائه مي نمايد.

با سرويس "كنترل حساب اينترنتي" (E-care) از طريق اينترنت به سادگيمي توانيد:
صورت حسابتان را مشاهده و دريافت نماييد، سرويس هاي ارزش افزوده را برايحساب خود فعال يا غير فعال كنيد، تغيير تعرفه انجام دهيد، مانده حسابفعلي، مبلغ آخرين پرداخت و تاريخ آنرا مشاهده نماييد، صورت حساب تفكيكيدرخواست كنيد، و...
آيا به دنبال راهي هستيد تا بتوانيد...
·بر هزينه هاي تلفن همراهتان نظارت داشته باشيد
·صورتحسابتان را از طريق اينترنت ببينيد و فقط با يك كليك آن رادريافت كنيد
·ميزان كار كرد خط تلفنتان را هر لحظه و در هر جا كه مايل باشيدكنترل و هزينه آن را مشاهده كنيد
·در صورت نياز به تغيير مشخصات فردي تان بدون آنكه مجبور باشيد بهمركز خاصي مراجعه كنيد خودتان آنرا اصلاح كنيد
·به دلخواه سرویس ویا محصولی را فعال یا غیرفعال کنید
·در صورت تمایل طرح تعرفه را تغییر دهید
سرويس كنترل حساب اينترنتي به شما امكان مي دهد تا خودتان، بدوننياز به تماس با خدمات مشتركين ايرانسل، تمام اين كارها را انجام دهيد!

براي ثبت نام كنترل حساب اينترنتي...

فقط كافي است يك پيام كوتاه (SMS) با متن (E-care) به شماره 130 ارسالكنيد! همين!همچنين ميتوانيد با سرويس خدمات مشتركين ما با شماره 130 (از خط ايرانسل) و يا 0935130000 (از سایر خطوط) تماس گرفته و اين سرويس را درخواست كنيد. در زمان ثبت نام نيز مي توانيد براي اين سرويس درخواست نمایید.
بعد از ارسال درخواست ثبت نام برای سرویس کنترل حساب اینترنتی، به هریک از روش هاي فوق، "نام كاربر" و "رمز ورود" شما از طريق پيام كوتاه ظرف 24 ساعت برايتان ارسال مي شود.

کاربران کنترل حساب اینترنتی
در سيستم كنترل حساب اينترنتي، هر كاربر بنابر نوع ثبت نام و همچنین نوعسیم کارت خریداری شده، در یکی از گروه های زیر جای می گیرد:
·مشتركين طرح پرداخت ماهيانه (سیم کارتهای دائمی): تماممشتركين پرداخت ماهيانه مي توانند براي استفاده از کنترل حساب اینترنتیدرخواست كنند. به طور کلی مشترکین این سرویس در یکی از دو گروه زیر قرارمی گیرند:

-
مشتريان شركتي (اشخاص حقوقي):
مشتركيني كه شماره تلفن همراه آنها در زير مجموعه يك شركت ثبت نام شدهاست.
-
مشتريان غير شركتي (اشخاص حقيقي):
مشتركينی که به صورت مستقل (انفرادي) ثبت نام شده اند.
·مشترکین طرح پيش پرداخت (سیم کارت های اعتباری):تماممشتريان طرح پيش پرداخت در كنترل حساب اينترنتي به عنوان "مشتريان غيرشركتي" ثبت نام ميشوند. در صورت استفاده از طرح پیش پرداخت امکان ثبت نامبه صورت شرکتی وجود نخواهد داشت.
براي درخواست كنترل اينترنتي حساب يك پيام كوتاه با متن e-care ارسال كرده و اگر در حال حاضر مشترك اين سرويس هستيد و رمز ورود را داريدفقط كافي استاينجا را كليك كنيد.


راهنماي استفاده
·براي دريافت راهنماي استفاده از سرويس كنترل حساب اينترنتي (E-care) در فرمت PDF اينجا را كليك كنيد.
·درصورت تمایل به دریافت این راهنما توسط پست اینجا را کلیک نمایید.
(راهنمای استفاده از سرویس کنترل حساب اینترنتی ظرف 14 روز کاری به دست شما خواهد رسید.)
شرایط پرداخت براي مشتركين پرداخت ماهيانه ام تي ان ايرانسل
·جهت پرداخت صورتحساب تلفن همراه (قبض) خود، می توانید به مراکز سرویس دهیشرکت ام تی ان ایرانسل و یا به کلیه شعب بانک ملت مراجعه نمایید.
·در هنگام پرداخت صورتحساب تلفن همراه ام تی ان ایرانسل ، ارائه شناسهپرداخت الزامی است. این شماره پس از ثبت نام از طریق پیام کوتاه برای شماارسال خواهد شد. این شماره همچنین در قسمت بالای صورتحساب شما درج شدهاست. در صورت فراموش کردن شناسه پرداخت، لطفاً با مرکز خدمات مشترکین امتی ان ایرانسل تماس حاصل فرمایید؛ در غیر این صورت پرداخت وجه میسر نمیباشد.
·در زمان پرداخت صورتحساب، لطفاً اطمینان حاصل فرمایید که مبلغ ذکرشده به شماره حساب های زیر واریز گردد:
o بانک ملت ، شماره حسا ب96-444440
·در صورتی که مشترک، تا مهلت پرداخت تعیین شده، اقدام به پرداخت صورتحسابتلفن همراه خود ننماید، خط تلفن وی به حالت تعلیق یک طرفه در خواهد آمد. در این حالت، مشترک تنها قادر به دریافت تماس و پیام کوتاه می باشد وامکان برقراری تماس و ارسال پیام کوتاه را نخواهد داشت.
·پس از گذشت 21 روز از تعلیق یک طرفه، و عدم تصفیه حساب در این مدت،خط تلفن همراه به صورت خودکار به حالت تعلیق کامل در خواهد آمد. در اینحالت مشترک نه تنها قادر به برقراری تماس و ارسال پیام کوتاه نخواهد بود،بلکه امکان دریافت تماس و پیام کوتاه را هم نخواهد داشت.
·اگر پس از گذشت 2 دوره صدور صورتحساب، سیم کارت همچنان به حالت تعلیقکامل باقی بماند و مشترک اقدام به تصفیه حساب خود ننماید، شماره تلفنهمراه وی از شبکه ام تی ان ایرانسل حذف خواهد شد. در این حالت، مشترک کلیهحقوق خود را در ارتباط با مالکیت و استفاده ازاین شماره تلفن از دست خواهدداد.
·در صورتیکه مشترک قبل از تمام شدن یک دوره و دریافت صورتحساب، ازتمامی اعتبار خود استفاده نموده باشد، جهت ممانعت از تعلیق یکطرفه خط: (1) می تواند قسمتی از بدهی خود به ام تی ان ایرانسل را تصفیه نموده و مجدداًحسابش را به مقداری کمتر از حد اعتبار کاهش دهد و یا (2) می تواند باپرداخت سپرده به ام تی ان ایرانسل میزان حد اعتبار خود را افزایش دهد. دراین صورت، در ماههای بعد نیز می تواند تا حد اعتبار افزوده شده، از خدماتشبکه استفاده نماید.
·صورتحساب تلفن همراه شما به صورت ماهانه برایتان ارسال می گردد.روشدریافت این صورتحساب بسته به انتخاب خود شما می تواند از طریق پست، کنترلحساب اینترنتی (E-care) و یا پست الکترونیکی (E-mail) باشد. در صورت عدمدریافت صورتحساب پس از گذشت یک ماه، خواهشمند است با شماره 130 یا 09351300000 تماس حاصل فرموده و یا حضوراً به مراکز خدماتی ام تی انایرانسل مراجعه نمایید.
جهت کسب اطلاعات در مورد هریک از موارد زیر، با گرفتن شماره 130از تلفن همراه ام تی ان ایرانسل و یا 09351300000 از سایرخطوط با خدماتمشترکین ام تی ان ایرانسل تماس حاصل فرمایید.
·استعلام حساب: جهت اطلاع از وضعیت حساب خود در هرزمان، می توانید باخدمات مشترکینام تی ان ایرانسل تماسحاصل فرمایید.
·سیم کارتهای مفقود شده/ مسروقه: در صورت گم کردن یا دزدیدهشدن سیم کارت، مراتب را هر چه سریعتر بهخدمات مشترکینامتی ان ایرانسل اطلاع دهید.
·صورت ریزمکالمات: شما می توانید با پرداخت هزینه تعیینشده، صورت ریزمکالمات خود را همراه با صورتحساب ماهانه دریافت نمایید. اگردر هنگام ثبت نام جهت دریافت ریزمکالمات خود اقدام ننموده اید ، جهتاستفاده از این سرویس باخدمات مشترکینتماس بگیرید.
خدمات مشترکین در خدمت شماست!
·مرکز خدمات مشترکینام تی ان ایرانسل بدونوقفه ( 24 ساعت در شبانه روز و 7 روز در هفته) آماده پاسخگویی به سؤالاتشما مشترکین گرامی است.
·اگر هر پرسشی در ارتباط با خریداری سیم کارت، اطلاعات حساب، مشخصات وجزئیات پوشش شبکه، خدمات ارزش افزوده، اطلاعات درباره پیام کوتاه و ... برایتان مطرح شده است و یا می خواهید درباره ما و خدمات ام تی ان ایرانسلبیشتر بدانید با ما تماس بگیرید.مرکز خدمات مشترکینام تی ان ایرانسل پاسخگوی شماست.
·جهت تماس بامرکز خدمات مشترکینتنها کافی است باشماره130تماس حاصل فرمایید. در صورتیکه از خط تلفنیبه غیر از ام تی ان ایرانسل استفاده می نمایید، لطفاً از شماره09351300000استفاده نمایید.
·در هنگام تماس باخدمات مشترکینصرفنظر از مدت زمانمکالمه شما با این مرکز، هزینه محاسبه شده برای شما مقدار ثابتی خواهدبود.
·این هزینه ثابت معادل هزینه یک دقیقه مکالمه می باشد.
ام تی ان ایرانسل صورت حساب شما را به گونه ای متفاوت محاسبه می کند!
·سیم کارتهای شما برای استفاده در شهر خاصی ثبت نشده اند. این بدان معناستکه شما می توانید با سیم کارت خود در هر جای کشور اقدام به برقراری تماسنمایید و هزینه اضافی به شما تعلق نگیرد.
·مادامیکه شما در داخل ایران هستید چه تماسهای شما در داخل شهر خودتانبرقرار شود و چه با شهردیگری تماس بگیرید (تلفن همراه یا خط ثابت) هزینهتماسها براساس تعرفه تماس شهری خواهد بود. در ام تی ان ایرانسل هزینه تماسبین شهری وجود ندارد!
·مدت تماس شما ازهنگامیکه تلفن شروع به زنگ زدن می کند محاسبه نمیشود، بلکه این محاسبه از زمانیکه به تماس شما جواب داده شود آغاز می گردد.
·هزینه تماس از لحظه برقراری، براساس دوره های یک دقیقه ای محاسبه میگردد. بدین صورت که حتی اگر بخشی از یک دقیقه را مصرف نموده باشید، آندقیقه کامل محاسبه می گردد (تماس با خدمات مشترکین که صرفنظر ازمدت مکالمهفقط هزینه ای ثابت را در بر می گیرد، از این قاعده مستثنی می باشد).
farshte آنلاین نیست.   پاسخ با نقل قول

تبلیغات

دانلود

قدیمی ۱۸ فروردين ۱۳۹۰, ۰۴:۱۸ بعد از ظهر   #2 (لینک مستقیم)
Banned
 
miladbbf آواتار ها
 
بدون امتیاز  0 امتیاز     
پیش فرض

ممنون..........
miladbbf آنلاین نیست.   پاسخ با نقل قول
پاسخ

علاقه مندی ها (Bookmarks)

برچسب ها
ایرانسل, اینترنتی, حساب, کنترل

ابزارهای موضوع جستجو در موضوع
جستجو در موضوع:

جستجوی پیشرفته
نحوه نمایش

UP/Down مجوز های ارسال و ویرایش
شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

BB code هست فعال
شکلک ها فعال است
کد [IMG] فعال است
کد HTML غیر فعال است
Trackbacks are غیر فعال
Pingbacks are غیر فعال
Refbacks are غیر فعال


موضوعات مشابه
موضوع نویسنده موضوع انجمن پاسخ ها آخرين نوشته
هزینه دقیق استفاده از موبایل را بدانید آنیتا همراه اول 0 ۲۹ شهريور ۱۳۸۹ ۰۲:۰۵ بعد از ظهر
واگذاری سیمکارتهای ایرانسل متوقف می شود؟ آنیتا ایرانسل 0 ۵ مرداد ۱۳۸۹ ۰۲:۲۱ بعد از ظهر
مشاهده سایت های اینترنتی بوسیله ماشین حساب ویندوز!! گلنار آموزش اینترنت 0 ۲۲ آبان ۱۳۸۸ ۱۲:۳۱ بعد از ظهر


 

اکنون ساعت ۱۱:۱۱ قبل از ظهر برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4.5 می باشد.

استفاده از مطالب اين سايت به هر نحو ، منوط به قرار دادن نام و لینک نودهشتیا به صورت مستقیم (http://www.forum.98ia.com) می باشد .

تاپیک های پیشنهادی : با انجمن مشکل دارید؟ - اطلاعیه ها و اخبار سایت - قوانین انجمن

خاطره نویسی  - خلاصه رمان - یادداشت های تلخ نویس - دانلود کتاب و رمان

- تماس با ما - گروهها - فال حافظ - بایگانی - بالا